úterý 27. ledna 2015

Štěstí, str. 129 (kapitola: LÁSKA K MUŽŮM)


Z oblohy snést modré by bylo málo
Emoce plést do srdcí zmatených
Jsem připraven na to co by se zdálo
Jsem uchvácen duší v dlaních mých

Já vím Je to už příliš dlouho
až jsem zapomněl citů mnoho

Zavřu oči a vidím tvou tvář jak mi jemně šeptá
Tvůj dech a hlas je pak něžné pohlazení
Nebudu moct odpovědět až se mě štěstí zeptá
jaké že mě to čeká probuzení

Potřebuji vzpomínku v které by se uchoval
věčný oheň plamínků v čase navždy zmrazeném
Měl bych úsměv tvůj v srdci uzamčeném
a pohled očí svůj se už nikdy neschoval

Nejdřív musím nabrat dech do mých úst
k řeči tvého jména a význam nechat růst

Žehnám den kdy jsem tě potkal
Vesmír tě ke mně seslal
Nevím proč se tak stalo
Asi tak bylo předurčeno




[1] Vytvořeno dne:     1. 2. 2011
Použito jako text stejnojmenné písně, kterou zpívá TomLery.

Žádné komentáře:

Okomentovat